czwartek, 27 października 2016

Premiery: INFERNO


Opis:

Robert Langdon budzi się we florenckim szpitalu i za sprawą tajemniczego przedmiotu zostaje celem obławy. Ucieka z pomocą doktor Sienny, podążając śladem wskazówek zawartych w poemacie Dantego.



Recenzja:

Zacznę od tego, że naprawdę przyjemnie oglądało mi się "Anioły i Demony". Była zagadka, była akcja i napięcie- podobało mi się. Z "Kodem Leonarda Da Vinci" było nieco gorzej, jednak sam Tom Hanks wynagrodził mi fabułę. Z powodu właśnie tych dwóch części, pójście do kina na "Inferno" było dla mnie czymś oczywistym. Czy zawiodłam się? Nie.
Muszę przyznać, że akcja trzymała poziom pozostałych dwóch części, a zwrot akcji zaserwowany nam po 3/4 filmu bardzo mnie zaskoczył, co oczywiście jest ogromnym plusem. Jeżeli widzieliście "Inferno" to na pewno wiecie, o którym momencie mówię.
Nasz naukowiec po raz kolejny musi stawić czoło Dantemu i zagadkom ukrytym za jego dziełami. Nie potrafię pojąc jak Robert Langdon potrafi wyszukać tak, nic nie znaczące dla ludzi szczegóły i przyporządkować je światu współczesnemu. Zawsze mnie to zaskakiwało w twórczości Browna. Połączenie sztuki z filmem akcji jest zaskakujące, ale jak dla mnie całkowicie trafione w tym przypadku. Niestety nie miałam przyjemności przeczytać wcześniej książki Dana Browna, ale słyszałam, że jest o wiele lepsza od filmu i można było stworzyć coś jeszcze lepszego. Czy się z tym zgadzam? Na te chwilę nie jestem w stanie powiedzieć, ale dla osób takich jak ja, które nie mają w głowie książki, myślę, że film tak czy siak będzie bardzo dobrą rozrywką. Dodając do tego uzdolnionego Toma Hanksa i Omara Sy- zdecydowanie polecam zobaczenie "Inferno".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz