środa, 28 września 2016

Włodek Markowicz- "Kropki"


Liczba stron: 360
Wydawnictwo: Flow books
Data wydania: 18 maja 2016

Opis:

Jeden z najpopularniejszych vlogerów pisze o rzeczach, o których sam chciałby usłyszeć jeszcze kilka lat temu.Napisałem o rzeczach, o których sam chciałbym usłyszeć jeszcze kilka lat temu. Przeprowadzam czytelnika przez moją drogę ku dorosłości, pokorze i zrozumieniu. Odkrywam prawdziwe znaczenia bycia sobą, zdrowego egoizmu i fałszywego altruizmu. Wciąż uczę się mniej brać, a więcej dawać.Boli mnie ludzka krzywda, jaką sobie nieświadomie nawzajem wyrządzamy.


Recenzja:

Muszę przyznać, że bardzo cenię sobie twórczość Włodka na youtube. Jego filmy potrafią zainspirować, są dla mnie bardzo ciekawe i w jakiś sposób poszerzają moje horyzonty. Stąd też poprzeczkę zawiesiłam bardzo wysoko. Nie wiedziałam czego mam się spodziewać, ale z pewnością oczekiwałam czegoś "wow", kwintesencji jego twórczości.
Jeżeli miałabym ocenić tę książkę właśnie na podstawie moich oczekiwań to nie byłaby to bardzo pochlebna recenzja. Spodziewałam się czegoś innego, ale w żadnym wypadku nie jest to zła lektura. Polecam przeczytać ją bez żadnych poprzeczek, po prostu usiąść i poczuć się tak jakbyśmy siedzieli obok autora. W "Kropkach" znajdziemy wspomnienia Włodka, jego przemyślenia, które i nas skłaniają do zastanowienia się nad różnymi kwestiami takimi jak na przykład religia czy też miłość. Momentami denerwowały mnie filozoficzne "rozkminy", wydawały mi się chaotyczne, bez rąk ani nóg i zbytnio patetyczne, o ile mogę tak to określić. Jednak po chwili wracałam już do lektury, bo choć często nie zgadzałam się ze stanowiskiem autora, to jednak ciekawie było poznać jego punkt widzenia. 
Myślę, że każdy wyciągnie z "Kropek" chociaż jedną kropkę dla siebie, która da nam wiele do myślenia i która stanie się również naszą kropką. Nie przedłużając, książka Włodka jest z pewnością godna polecenia, ale proponuję przysiąść do niej z całkowicie otwartym na nowości, na myśli pseudo coelhowskie, umysłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz