niedziela, 14 sierpnia 2016

Stara Mydlarnia- olejek z jojoby



Przez ostatnie parę miesięcy staram się skompletować taki zestaw kosmetyków do pielęgnacji twarzy, aby moja twarz była jak najbardziej nawilżona. Zdecydowanie większą wagę zaczęłam przywiązywać do naturalnego składu produktów, więc w mojej kosmetyczce nie mogło zabraknąć organicznego serum do twarzy z jojoby i witaminy E.

Moje serum pochodzi ze Starej Mydlarni i kupiłam je w Naturze za 29,99zł. Szklane, porządne opakowanie ma pojemność 30 ml i ze spokojem starcza na długi okres czasu. Nakładam olejek przed pójściem spać i wystarczą 2-3 kropelki nałożone pipetą by rozprowadzić produkt na całą twarz. Olejek ma przepiękny zapach, prócz jojoby i witaminy E w składzie znajduje się również melisa, dzięki której serum tak pięknie pachnie.

Wersja z jojobą przeznaczona jest do skóry wrażliwej i według producenta ma zmiękczać i natłuszczać skórę twarzy. Muszę przyznać, że olejek bardzo dobrze się u mnie sprawdził jednak ze względu na swoją konsystencję i okres wchłaniania polecam używać go na noc. Rano, po przebudzeniu twarz jest nawilżona, a suche miejsca po 2-3 aplikacjach znikają. Na poduszkach nie zostają żadne ślady, a twarz jest ładnie rozświetlona i po prostu wygląda na całkowicie zdrową i wypoczętą. Olejek używam co drugi dzień i obecnie nie wyobrażam sobie swojej pielęgnacji bez takiego serum. Wiem, że Stara Mydlarnia ma w swojej ofercie też inne wersje (m.in z beta karotenem, witaminą C, Retinolem, olejkiem arganowym) i na pewno je również wypróbuje by sprawdzić czy inny nie działa jeszcze lepiej na moją skórę. 

Jakie są Wasze ulubione olejki do pielęgnacji?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz