sobota, 6 sierpnia 2016

Makeup Revolution- Naked chocolate


Jeżeli czytacie mojego bloga to wiecie, że mam w swoim kuferku dwie czekoladowe paletki. O jednej z nich już pisałam (o tutaj), a dzisiaj przyszła pora na białą czekoladę- Naked chocolate. Produkt tak samo jak jego siostra kosztuje 39,90 zł i jest dostępny w większości sklepów internetowych. 





Paleta przychodzi do nas w kartonowym pudełku. Z tyłu możemy dostrzec niezbyt dokładne odwzorowanie kolorów. Sama "czekolada" jest wykonana z porządnego plastiku. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam białą czekoladę (szczególnie z owocami), dlatego sam design kosmetyku bardzo cieszy moje oko. Niektórzy mogą uważać to za tandetę, ale zdecydowanie bardziej podobają mi się opakowania Makeup Revolution niż Too Faced.

W środku znajdziemy 16 cieni z czego dwa najczęściej używane- beż i perła mają największą pojemność co naprawdę bardzo doceniam. Natomiast jeżeli chodzi już o same cienie to ta paleta zdecydowanie przegrywa z Death by chocolate. Jak widzicie poniżej na swatchach cienie choć na ręce się od siebie różnią to na powiece nie wyglądają wcale tak inaczej. Za mało tu urozmaicenia choć dla osób, które używają tylko brązy, rdzawe i złote cienie- ta paleta będzie idealna. Ja jednak zdecydowanie wolę ciemniejszą wersję czekolady. Cienie nieco się osypują w opakowaniu, ale wystarczy tylko pozbyć się nadmiaru cienia z pędzelka i nic nie pozostaje pod oczami.  

Moimi ulubieńcami w tej palecie są zdecydowanie Smoothly na całą powiekę, Milky w załamaniu i Divine na całą powiekę. 

Paleta tak jak jej poprzedniczka pachnie chemiczną czekoladą co jest całkowicie nie wyczuwalne przy nakładaniu i zapach się ulatnia na powiece. 

Myślę, że ta paleta będzie dobrze się sprawdzać u osób lubiących ciepłe odcienie, aczkolwiek tak jak już wspomniałam wiele cieni na powiece wygląda tak samo. Dajcie znać czy macie jakąś "czekoladkę" i jakie są Wasze ulubione palety.



4 komentarze:

  1. mam dwie czekolady, obie super się sprawdzają ;) tej akurat nie ale też wygląda przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie ten produkt po prostu prezentuje się świetnie ^^ Tez mam swoją czekoladę, ale ciemniejsza wersje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam, wyglądają "przepysznie" :)

      Usuń