poniedziałek, 2 maja 2016

Lakiery kwietnia- Essence, Essie, Joko, Wibo


Dzisiaj powracam do Was z podsumowaniem lakierów, które gościły w minionym miesiącu na moich paznokciach. Choć kwiecień mimo początkowych, ciepłych dni nie okazał się wcale bardzo wiosennym i przyjemnym miesiącem, to jak możecie zobaczyć na zdjęciach- starałam się przywołać wiosnę chociaż lakierami do paznokci. 

Jakie kolory teraz najczęściej nosicie na paznokciach? :)





Na pierwszy ogień idzie moje ulubione, wiosenne zestawienie. Lawendowy, rozbielony lakier z Essie o nazwie go ginza pochodzący z kolekcji Madison Ave-Hue. Jest przepiękny, na paznokciach wygląda niezwykle schludnie, a w połączeniu ze słynnym już lakierem z Golden Rose o numerze 115- tworzą zestawienie idealne. Trzymają się na paznokciach standardowo- około 4 dni. 


Na drugi ogień idzie również rozbielony kolor- pastelowa brzoskwinia z Essence z już niedostępnej limitowanki Love letter o nazwie dear peach. Nie jestem przekonana do takiego koloru, mam wrażenie, że tony są zbyt pomarańczowe jak na mój gust (mógłby być jeszcze bardziej rozbielony), ale skoro kupiłam to staram się sumiennie zużywać. 


Następnie w kwietniu przypomniałam sobie o swoim wcześniejszym ulubieńcu. Mowa tu o lakierze z Joko o nazwie camellia rose. Jest to przepiękny, lekko zgaszony róż. Przypomina mi kolor tulipanów, dlatego tak bardzo lubię go nosić w tym sezonie. To jedyny lakier z tej firmy jaki posiadam, więc nie wiem jak się sprawdza reszta ale ten trzyma się na moich paznokciach 4-5 dni.


Ostatni lakier, który gościł na moich paznokciach to stara już buteleczka z Wibo, z edycji wild thing. Różowy odcień delikatnie wpadający z brzoskwinię. Niestety tak jak kiedyś byłam jego fanką tak  teraz trzymał się na moich paznokciach niezwykle krótko- 2,3 dni. 

3 komentarze:

  1. Pamiętam szał na te lakiery z Golden Rose! I w sumie nic dziwnego, bo do tej pory prezentują się pięknie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak. Swoim wyglądem nadrabiają katusze związane ze zmywaniem :)

      Usuń
  2. Zestaw Essie i topu z Golden Rose mnie urzekł, wygląda to razem cudnie i wiosennie :)!

    OdpowiedzUsuń