niedziela, 20 marca 2016

Wiosenne lakiery do paznokci


Dzisiaj powracam do was z postem o moich najczęściej używanych lakierach w miesiącach wiosennych. Często czytam na innych blogach, że pora roku nie ma znaczenia jeżeli chodzi o wybór jaki kolor wybrać- u mnie jest odwrotnie. Faktycznie, niektóre odcienie nosze cały rok (czerwień, pudrowy róż, nude), jednak są to pojedyncze przypadki. W porze wiosennej szczególnie upodobałam sobie wszystkie pastelowe kolory i już nie wiem, który sezon się to nie zmienia. Jak możecie zobaczyć to właśnie one górują w moim wyborze lakierów na najbliższy czas. 
Koniecznie dajcie mi znać jakie są Wasze ulubione wiosenne kolory.


Na pierwszy ogień idą jedne z moich ulubionych lakierów, czyli te z Golden Rose. Od lewej strony mamy tutaj piękny róż nr 09, jasny fiolet nr 69 (często dostaje o niego pytania) i zwykłego nudziaka nr 08, którego też polubiłam i słynny Jolly Jewels o numerze 115. Rząd ten kończy pastelowa mięta z Bourjois-Ciel mon vernis.


Drugie zdjęcie rozpoczyna jeden z moich najnowszych lakierów- Essie o nazwie Peak Show, dalej mamy doprawdy wiosenną brzoskwinię z Barry M-Peach Melba, ulubiony miętowy lakier z Revlon-Minted, dalej niebieską piękność z Miss Sporty nr175, pastelową żółć z Miyo-Peacock i na koniec jeden z moich ulubionych odcieni z Essence- Absolutely Blue.

3 komentarze:

  1. Ja też niby nie rozdzielam odcieni na te wiosenne, letnie, zimowe, jesienne... Ale jednak jakoś większą ochotę na wiosnę i lato mam na pastele i generalnie na soczyste odcienie, a w te chłodne pory roku na ciemne, brokatowe, metaliczne odcienie :). Tak już jest.

    A Twoja kolekcja bardzo urocza. Wpasowuje się w moje gusta ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem jedyna :) Cieszę się, że kolekcja się spodobała.

      Usuń
  2. Taki miętowy lakier chętnie bym sobie kupiła. :)

    OdpowiedzUsuń