sobota, 16 stycznia 2016

Primark- PS lip liner pencil 01 i 09


Niedawno postanowiłam po raz ostatni przejść się na "małe" łowy do Primarka, przed moim powrotem do Polski. Do koszyka wpadły mi dwie konturówki z serii PS lip liner pencil. Po wymacaniu testerów stwierdziłam, że za cenę 1,50euro, aż szkoda ich nie wziąć, nawet jeżeli w ostatecznym rozrachunku by się nie sprawdziły.
Wybrałam kolory 01 i 09(dark pink), które ze spokojem mogą być noszone na co dzień. W kolekcji tych kredek znajdziemy jeszcze 3 inne odcienie. Produkt ma 16g i jest do użytku przez 2 lata- więc ze spokojem można je zużyć.


01- to wpadający lekko w brąz nudziak, który na ustach wygląda bardzo delikatnie i naturalnie. Nie byłam przekonana co do tego koloru, jednak jak możecie poniżej zobaczyć wygląda idealnie do codziennych makijaży
09- kolor ten był opisany jako dark pink i tak w rzeczywistości można go opisać. To przybrudzony róż, który ładnie ożywia nam twarz i pasuje do każdego typu urody.


Jak to każda konturówka, potrafią wysuszyć usta i podkreślić suche skórki, dlatego polecam przed nałożeniem jakiejkolwiek konturówki posmarować usta jakimś lekkim balsamem. Wtedy nie ma żadnego problemu, wręcz nie zauważyłam żadnej różnicy między nimi, a tymi z wyższej półki. Kredki śmigają łatwo po ustach, są dość miękkie (masełko to to nie jest, ale z całą pewnością nie są to igiełki), więc łatwo się z nimi współpracuje. Trzeba je oczywiście ostrzyć/temperować, ponieważ nie są wysuwane. 

Jakie są wasze ulubione konturówki do ust? Mam zamiar rozejrzeć się jeszcze przy stoisku Essence i Lovely.

4 komentarze:

  1. Ja ostatnio dostałam do testowania kredki My Secret i muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Oczywiście nie są jakieś super miękkie, ale nie są też takie mega suche. Łatwo się z nimi pracuje i stanowią niezłą bazę pod szminkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę je koniecznie wypróbować :)

      Usuń
  2. Ja mam konturówki z Golden Rose i też dobrze się sprawdzają :) Poza tym kredki Matte Crayon Lipstick są super! Ale to już w sumie nie konturówki ;)
    Nr 09, który pokazałaś, podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dwie matte crayon mam w swojej kolekcji i jestem zachwycona :)

      Usuń