środa, 28 października 2015

Pierwsze kroki po długiej przerwie

Witam!
Po długiej, długiej przerwie (ponad dwa lata) postanowiłam ponownie zawitać do sfery blogowej. Zrezygnowałam z blogowania nagle, zmęczona jedną tematyką i obładowana innymi obowiązkami. Bardzo brakowało mi mojego małego miejsca w Internecie, dlatego po długich za i przeciw postanowiłam wrócić, tym razem z nieco bardziej różnorodną tematyką- dlatego liczę, że tym razem postów mi nie zabraknie, a wręcz przeciwnie będę wypełniona nowymi pomysłami. Znajdziecie tu najróżniejsze posty- kosmetyczne, podróżnicze, książkowe, coś o nauce języków, moich czworonożnych przybłędach- cząstkę mojego życia.
Mam nadzieję, że wybaczycie mi moje początkowe błędy (trudno jest powrócić, niestety pamięć do blogspota już nie taka) i liczę, że zostaniecie ze mną na dłużej.
Do zobaczenia w kolejnym poście! :)

3 komentarze: